سخن روز :
پژواک
شورای هماهنگی بانک‌ها و کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی با صدور اطلاعیه‌ای مشترک بر ضرورت رعایت نرخ سود تأکید و اعلام کردند: از روز شنبه اوراق گواهی سپرده با سود ۲۳ درصدی در تمام بانک‌ها اجرایی می‌شود.
اختصاصی| توافق بانک‌ها برای رعایت نرخ سود از شنبه ۱۷ دی/ سود اوراق گواهی در تمام‌ بانک‌ها ۲۳درصد شد
درباره بقیه بانک ها هم قرار شد از ظرفیت قانون بودجه استفاده شود. در تبصره قانون بودجه امسال بندی گنجانده شده که برای بانک های دولتی تا ۳۵همت اجازه افزایش سرمایه به دولت داده شد. بانک ها هم مکلف شده اند تا ۳برابر افزایش سرمایه تسهیلات بدهند. با قراری که گذاشته شده، چون عدد مورد نیاز برای افزایش سرمایه بانک ملی و سپه زیاد است، رقم مصوب در قانون بودجه امسال سهم بقیه بانک های دولتی خواهد شد.
تشریح پشت صحنه تورم در اقتصاد ایران
«همت والای یک کارآفرین نابینا»
توانمند و کارآمدند، اما از نعمت دیدن محروم اند، بنابراین آن طور که باید در جامعه به آن ها توجه نمی شود.
*تغییر نگرش جامعه، نخستین گام شکل گیری اشتغال پایدار قشر نابینا و معلول*
دانشجویان دانشگاه صنعت نفت که نزدیک به یک هفته است دست به اعتراض صنفی زده و سرکلاسهای خود حاضر نشده اند بیانیه ای را خطاب به مسئولان دانشگاه و همچنین مسئولان عالی رتبه کشور نوشتند.
در دانشگاه صنعت نفت چه می‌گذرد؟
عضو کارگری شورای عالی کار با بیان اینکه راه اندازی سامانه " ثبت قراردادهای کار و ثبت دادخواست" ضمانت اجرایی ندارد گفت:هدف از راه اندازی این سامانه حذف قراردادهای سفید امضا بوده است که تا کنون محقق نشده است.
وزارت کار به وعده خود عمل نکرد
دبیر ستاد تنظیم بازار خبر از اعمال افزایش قیمت نان طبق برنامه از ابتدای آذرماه سالجاری داد.
نان طبق برنامه از فردا گران می‌شود
بلومبرگ طی گزارشی از تلاش های ایران برای توسعه پالایشگاه آبادان نوشت: سخنان دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در مورد احتمال خروج از برجام فوریت بیشتری به طرح های نوسازی پالایشگاه آبادان بخشیده است.
وضعیت نامعلوم سرمایه گذاران نفتی در ایران
براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا در مرکز مبادلات بانکی برای امروز (سه‌شنبه سی‌ام آبان ماه) با ۷ ریال افزایش نسبت به روز گذشته ۳۵ هزار و ۲۴۰ ریال قیمت خورد.
دلار بانکی ۳۵۲۴ تومان شد
دبیر کانون سراسری انبوه‌سازان مسکن کشور گفت: اگر مردم قصد دارند به خرید مسکن بپردازند، اکنون بهترین زمان خرید مسکن است. بهتر است مردم در خرید و فروش مسکن به شکل سنتی عمل نکنند.
بهترین زمان خرید مسکن

  • 13
  • :
  • 10
  • :
  • 33
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 0/1216 sec