سخن روز :
پژواک
یک پژوهشگر از تلاش آمریکا برای افزایش سرعت اینترنت و پهنای باند آن در ایران خبر داد و گفت: در مذاکرات نیز به ایران فشار می‌آورند فیلتر را از روی برخی شبکه‌های اجتماعی بردارید در صورتی که این مباحث ربطی به مسائل هسته‌ای ندارد.
فشار غرب به ایران در مذاکرات درباره شبکه‌های اجتماعی
رئیس‌جمهور آمریکا با اذعان به توانمندی‌های سایبری روسیه، چین و ایران می‌گوید واشنگتن برای مقابله با حملات سایبری این کشورها با آنها گفت‌وگوی دائمی دارد
توصیف اوباما از توان‌سایبری ایران/ دائما با ایران ارتباط داریم
خلیلی خبر داد:
معاون فنی و مهندسی شرکت مخابرات استان تهران گفت: به منظور استفاده تمام مشترکان از اینترنت پر سرعت مخابرات و کاهش کندی سرعت اینترنت محدودیت‌هایی برای اینترنت نامحدود مخابرات گذاشته می‌شود.
توضیح مخابرات استان تهران درباره کندی سرعت اینترنت
سال‌های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه کارایی و عملکرد باتری‌ها توسط سازمان‌هایی مثل آژانس بین‌المللی انرژی و خود سازندگان انجام گرفته است.
آیا باید شارژ گوشی را پس از اتمام کار از برق بکشیم؟
روسای دو قوه مجریه و قضاییه فعلا توافق کرده اند تا حکم فیلترینگ شبکه های اجتماعی مسکوت بماند.
توافق قوای مجریه و قضاییه در مورد فیلترینگ اپلیکیشنهای موبایل
بسیاری از مردم حتی نمی‌توانند ساعتی از تلفن همراه خود دور باشند و در زمان‌های مختلف تلفن همراه مانند بخشی از اعضای بدنشان به آنها چسبیده است این درحالی است که بعضی‌ها اصلا از این وسیله خوششان نمی‌آید. تلفن همراه امروزه یکی از ضروریات زندگی آدمهاست به طوری که بسیاری از مردم حتی بدون تلفن همراهشان نمی توانند برای مدتی جایی بروند. اما در این میان برخی افراد مشهور ترجیح می‌دهند از تلفن همراه و حواشی آن دور باشند.
تصاویر/ سرشناس هایی که موبایل ندارند!
فیلترینگ شبکه های اجتماعی؛
دستور قضایی برای فیلترینگ سه نرم افزار ارتباطی تلفن همراه شامل «لاین»، «واتس آپ» و «تانگو» صادر شد.
دستور قضایی فیلتر لاین، واتس آپ و تانگو صادر شد
وزارت ارتباطات در حالی اقدام به اجرای فیلترینگ هوشمند در اینستاگرام کرده و درباره اختلال‌‌های آن اطلاعیه‌ صادر می‌کند که از به کار بردن نام آن پرهیز دارد و بارها برای آن عنوان «یکی از شبکه‌های اجتماعی» را به کار برده است.
اطلاعیه وزارت ارتباطات در مورد اختلال یکی از شبکه‌های اجتماعی
یک کارشناس مسکن در رابطه با مناطقی که بیشترین خانه‌های هوشمند در آنجا ساخته می‌شود. می‌گوید: مناطق ۱ و ۲ و برخی از محلات منطقه ۳ تهران بیشترین خانه‌های هوشمند را دارند.
خانه‌های هوشمند تهران متری ۹ تا ۲۷ میلیون +ویژگی‌ها

  • 23
  • :
  • 8
  • :
  • 5
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 0/3383 sec