سخن روز :
پژواک
وقتی جوانانی که در اعتراضات اخیر بازداشت شده بودند آزاد می‌شوند اکثراً دچار ناملایمات جسمی هستند که بعد از مدتی از آزادی سریع فوت می‌کنند مردم از همه این اتفاقات تصوراتی دارند.
هیچ اعتمادی بین نظام و مردم وجود ندارد/ جوانان دستگیر شده بعد از آزادی سریعا فوت می‌کنند!
پول مدارس در زندان ها خرج می شود
یک کارشناس مشاوره گفت:اگر دولت می خواهد هزینه زندان های خودش را کم کند باید هزینه آموزش و پرورش را افزایش دهد و در این میان نگاه جدی به بهداشت روان معلمان و دانش آموزان داشته باشد.
بی توجهی به سلامت روان در مدارس
یک فیلم ضدآمریکایی به بهانه برگزاری مذاکرات وین، با تأخیر به نمایش درآمد.
تأخیر درانتشار یک‌فیلم به بهانه مذاکرات وین!
ثروتی گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام برای آنکه در تدوین برنامه پنجم خللی وارد نشود، این طرح را تا پایان اجرای برنامه چهارم از برنامه پنجم خارج کرد. قرار بر این بود که دولت در برنامه پنجم طرح خود در این زمینه را ارائه کند که این اتفاق نیفتاد.
مجلس یکی از اختیارات رئیس‌جمهور را می‌گیرد؟
ضرورت دارد نقشه راه جدیدی برای دولت براساس راهنمایی‌های مشفقانه رهبرمعظم انقلاب ترسیم شود؛ که گفته‌اند جلوی ضرر را از هر جا بگیرند منفعت است. به نظر می‌رسد برخورد عزتمندانه اخیر تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در وین حاصل همین رویکرد مثبت است و امید که این رویکرد حکیمانه تداوم پیدا کند.
به‌روزرسانی‌نقشه‌راه‌دولت‌و‌برخورد‌عزتمندانه‌تیم‌مذاکره‌کننده
تغییر رفتار محسوس وزیر همیشه امیدوار
آیا عدم حصول پیشرفت در مذاکرات، وجود اختلاف در تمامی موضوعات مورد مذاکره – به تصریح عراقچی - و ... این بار ظریف همیشه خندان را هم ناامید کرده که چنین روزه سکوت گرفته است؟
چرا ظریف سکوت کرده است؟
طرحی‌که‌تصویب‌آن‌7‌سال‌طول‌کشید
قانون مربوط به اعلام اموال مقامات امریکایی 36 سال عمر دارد؛ این در حالی است که تصویب کلیات طرح «رسیدگی به دارایی مسئولان» در کشورمان 7 سال طول کشید.
ثروت‌اوباما‌اعلام‌شد/‌دارایی‌های‌ رییس‌جمهور‌ایران‌چقدر‌است؟
فروزنده:‌
آقای رئیس جمهمور چند ماه پیش در یک گفتگویی گفتند خزانه کشور خالی است! این حرف اشتباه بود، مگر میشود خزانه خالی باشد، اگر خزانه خالی بود بس چه طور چند روز بعد سبد کالای رایگان به مردم پرداخت شد و حتی دولت قول داد تا هر دوسه ماه یکبار به مردم سبدکالای رایگان بدهد.
آیا‌می‌شود‌با‌خزانه‌خالی‌ سبد‌کالای‌رایگان‌به‌مردم‌داد؟!
مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود ضمن رسیدگی به پنج طرح و یک لایحه، طرح انتقال پایتخت را در دستور کار خود دارد.
طرح انتقال پایتخت در دستور کار امروز مجلس
وزیر اطلاعات در خصوص اظهار گلایه برخی نمایندگان مجلس مبنی بر حضور فرزند معنوی وی در مجلس اظهار داشت: کسانی که با فرهنگ اسلام آشنا نباشند نمی‌دانند که فرزند معنوی یعنی چه.
واکنش وزیر اطلاعات به حضور فرزند معنوی‌اش در مجلس

  • 3
  • :
  • 51
  • :
  • 26
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 1/3271 sec