سخن روز :
پژواک
برخورد زننده ماموران سعودی با دانشجویان ایرانی
دانشجویان ایرانی در فرودگاه جده عربستان به طرز بی سابقه ای مورد بازرسی بدنی قرار گرفتند بطوری که سعودی ها تعدادی از دانشجویان را برای بازرسی لخت کردند!
نتیجه بازگشت اعتبار به پاسپورت ایرانی!
نماینده سابق سازمان ملل در امور سوریه در مصاحبه با پایگاه «المانیتور» گفت تصور می‌کند که طرح چهار ماده‌ای ایران برای پایان دادن به بحران سوریه، ارزش بحث کردن را دارد.
اولین ناگفته‌های ابراهیمی پس از استعفا
نقش «فرشته‌ها» در پیروزی اسد
با رونمایی از مدل ایرانی پهپاد RQ۱۷۰، توجه رسانه‌های غربی به ماموریت‌هایی که این پهپادها خواهند داشت، جلب شده است. با این حال این برای اولین بار نیست که قرار است هواپیمای بدون سرنشین ایرانی برای ماموریت‌های شناسایی به کار برده شود.
پهپادهای ایران و تغییر معادلات
کاردار ایران در عربستان ضمن استقبال از دعوت سعود الفیصل از همتای ایرانی‌اش برای دیدار از این کشور این سفر را نیازمند هماهنگی و زمان دانست و از انتخاب قریب الوقوع سفیر جدید ایران در عربستان خبر داد.
سفیر جدیدایران درعربستان انتخاب می‌شود
رسوایی تازه در عربستان ثبت شد؛
دکتر «علی محمد زکی»، ویروس شناس و استاد زیست شناس مصری، که در بیمارستان تخصصی جدّه، به کار مشغول بود، نخستین کسی بود که انتشار ویروس مرگبار کرونا را کشف کرد، اما در عوض از عربستان اخراج شد.
اخراج به علت کشف ویروس مرگبار
گروه دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش اعلام کرد که به دلیل آن چه "حفظ وحدت مجاهدان" خوانده به ایران، عربستان و چند کشور دیگر حمله نمی‌کند.
به ایران و عربستان حمله نمی‌کنیم!
ارتشبد عبد الفتاح السیسی نامزد ریاست جمهوری مصر در سخنانی به اظهار نظر درباره مسائل منطقه پرداخت.
السیسی: مصر با ایران مشکلی ندارد
شرکت راه آهن شهری (مترو) مصر بار دیگر نام «حسنی مبارک» را به یکی از ایستگاه‌های مترو بازگرداند.
بازگشت نام«مبارک»به مترو مصر+عکس
بررسی ابعاد استراتژیک پیروزی ارتش سوریه در نبرد حمص؛
تسلیم‌شدن اخیر آنها نشان می‌دهد، تروریست‌ها در محاسبات خود در حال تجدیدنظر بوده و نسبت به توانمندی ارتش سوریه و محور مقاومتی که آن را حمایت می‌کند، اذعان دارند.
وقتی ارتش سوریه به مذاکرات ژنو دلخوش نشد

  • 11
  • :
  • 3
  • :
  • 31
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 0/6152 sec