سخن روز :
پژواک
گفت و گو با زن گدایی که یک بچه اش را فروخت و دیگری را اجاره داد: روزی 150 هزار تومان کاسبم
پای صحبت های یک زن متکدی
جشن ازدواج مرد 87 ساله گنابادی با عروس 62 ساله روز سه شنبه در »خانه سالمندان علامه بهلول» گناباد برگزار شد.
ازدواج داماد ۸۷ ساله و عروس ۶۲ ساله
برج میلاد تهران در لحظه سال تحویل میزبان تعدادی از ایتام و کودکان معلول ذهنی و جسمی بود و آنها دعای لحظه سال تحویل را در کنار شهروندان زمزمه کردند.
زمزمه دعای تحویل سال ایتام و معلولان بر فراز برج میلاد
معاون امور عمرانی استاندار اردبیل:
معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: تاکنون حدود 29 درصد اماکن عمومی و معابر در استان توسط دستگاه‌های اجرایی مناسب‌سازی شده است.
مناسب‌سازی اماکن عمومی برای معلولان ضروریست
رئیس سازمان بهزیستی کشور در بازدید از مرکز نگهداری معلولان نارمک:
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه هیچ شک و شبهه‌ای در خصوص فوت پانزده نفر از معلولان در مرکز نگهداری معلولان ذهنی و جسمی نارمک وجود ندارد، گفت: از این تعداد 12نفر در بیمارستان و 3نفر در طول یک سال در مرکز فوت کرده‌اند.
هیچ شک و شبهه‌ای در خصوص فوت پانزده نفر از معلولان وجود ندارد
با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی:
با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان بهزیستی کشور، ساختمان جدید شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) در جنوب تهران افتتاح شد.
ساختمان جدید شیرخوارگاه حضرت رقیه(س) افتتاح شد
بانک مرکزی طی بخشنامه ای به شبکه بانکی ضمن تاکید بر آسیب شناسی دقیق و شناخت زمینه ها و علل وقوع فساد و تخلف در حوزه پولی و بانکی کشور خواستار ارایه گزارش این موارد به بانک مرکزی شد.
درخواست بانک‌مرکزی ازشبکه‌بانکی‌کشور
سازمان بهزیستی کشور تمهیداتی را برای افراد مبتلا به HIV در نظر گرفته است که با باشگاه‌های مثبت و مراکز ارائه خدمات به مبتلایان به HIV یارانه می‌دهند و مبلغ این یارانه برای هر نفر 80 تا 150 هزار تومان است.
موج چهارم ایدز در راه است
وی ادامه داد: به منظور پیشگیری از اعتیاد افراد زیر ۱۸سال، برنامه های مختلف از جمله مهارت آموزی و مهارت مقابله ای را در دستور کار داریم همچنین با شبکه سازی سعی می کنیم مشارکت اجتماعی این افراد را افزایش دهیم.
وجود معتادان زیر ۱۲ سال در کشور

  • 4
  • :
  • 59
  • :
  • 22
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 0/8470 sec