سخن روز :
پژواک
کارشناس علوم قرآنی گفت: خواندن زیارت و دعا به ویژه زیارت مخصوص پیامبر اکرم(ص)، حضرت امام حسن مجتبی(ع) و علی‌بن‌ موسی‌الرضا(ع) در روزهای پایانی صفر بهترین عمل است که مردم می‌توانند انجام دهند.
اعمال روزهای پایانی ماه صفر
تولیت آستان مقدس عبدالعظیم حسنی:
آیت‌الله محمدی ری‌شهری با بیان اینکه حاصل کار و تلاش اهل تقوا رستگاری است، گفت: مصائب دنیوی اهل تقوا زمینه‌ساز کامیابی جاودانه آنها و خیر محض و کامیابی زودگذر مردم بی‌تقوا موجب ناکامی و رنج همیشگی آنها و شر محض است.
حاصل کار و تلاش اهل تقوا رستگاری است
امام علی(ع): او را بر نعمتهایی که عطا فرموده ستایش می کنیم و در کارهای خود از او استعانت می جوئیم، از او سلامت در دین می خواهیم همان گونه که تندرستی در بدن از او تقاضا داریم. ای بندگان خدا شما را به ترک این دنیائی که سرانجام شما را رها می سازد توصیه می کنم گرچه شما ترک آنرا دوست ندارید، دنیایی که جسمهای شما را کهنه و فرسوده می کند با اینکه دوست دارید، همیشه تازه و نو باشید.
توصیف امام علی از سختی های عالم قبر
در طرح اولیه قرار بود 7 روز از تعطیلات رسمی کشور شامل روزهای 29 اسفند، یک روز از 4 روز تعطیلی عید نوروز، 15 خرداد و 12 فروردین حذف شود و شهادت امام رضا(ع) فقط در مشهد تعطیل شود و در مابقی کشور همه جا باز باشد. همچنین قرار بود در این طرح، شهادت حضرت زهرا(س) و شهادت امام صادق(ع) فقط در قم تعطیل باشد و مابقی کشور تعطیل نباشد
می‌خواهندتعطیلی‌شهاد‌ت‌حضرت‌زهرارابردارند!
کلیدهای زندگی برگزیده‌هایی است از کتاب مستطاب «مفاتیح الحیات» نوشتۀ عالم بزرگوار آیت الله جوادی آملی که هرشب بخشی از آن پیشکش کاربران خواهد شد.
یکی از ویژگی‌های مردان با ایمان
مذهب تشیع برای دعا اهمیت و جایگاه ویژه‌ای قائل است؛ یکی از دعاهایی که در «ایام الببض» ماه رجب سفارش شده است دعای «ام داوود» است.
تاثیر عجیب دعای «ام‌ داوود»
آمده بود که بِبَرد ولی بُردنش(!). عازم مشهد شده بود که برای نابودی تشیع، توشه‎ای با خود به عربستان سعودی ببرد ولی غافل از اینکه صدای نقاره‎خوان های حرم سلطان علی بن موسی‌الرضا(ع) دلش را خواهد بُرد.
ماجرای جالب شیعه‌شدن وهابی خوزستانی
همزمان با ایام مبارک رجب و میلاد باسعادت امیرالمؤمنین(ع)، سه مرد و دو زن از اعضای فرقه ضاله بهائیت با حضور در مرکز مدیریت حوزه علمیه البرز شهادتین گفتند و اسلام آوردند.
۵بهائی مسلمان شدند

  • 16
  • :
  • 2
  • :
  • 17
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 1/8735 sec