سخن روز :
پژواک
«همت والای یک کارآفرین نابینا»
توانمند و کارآمدند، اما از نعمت دیدن محروم اند، بنابراین آن طور که باید در جامعه به آن ها توجه نمی شود.
*تغییر نگرش جامعه، نخستین گام شکل گیری اشتغال پایدار قشر نابینا و معلول*
اگر می خواهید شغل تان را عوض کنید یا اینکه پس از مدتی از کسب تجربه میخواهید برای خودتان کسب و کاری راه بیندازید و یا اینکه میخواهید شغل بهتری را پیدا کنید باید زمان مناسب برای این کار را بدانید زیرا گاهی باید شرایط کاملا فراهم باشد تا شما بتوانید برای تغییر شغل اقدام کنید.
10زمان مناسب برای "تغییر شغل"
پس از اجرای ناموفق طرح های ضربتی اشتغال زایی در دولت های سابق مانند خوداشتغالی، زودبازده ها و مشاغل خانگی؛ وزیر تعاون، کار و رفاه با معرفی راهکارهای جدید 18 گانه دولت تدبیر و امید برای مهار بیکاری و ایجاد فرصت های جدید شغلی برای کارجویان گفت: در سال 1400، کشور با 31.5 میلیون نفر شاغل مواجه خواهد بود. ساماندهی اشتغال اتباع خارجی و ایجاد سامانه ملی کاریابی ها از برنامه های جدید دولت در بازار کار محسوب می شود.
18 سناریوی جدید دولت برای بازکردن قفل بیکاری
کارشناس ارشد علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی:
قبل از پرداختن به بحث دست فروشی، بهتر است که این پدیده را با عناوینی چون اقتصاد غیر رسمی بازار یا بازار پنهان شب و....که از دیدگاه قانون منطق و توجیهی ندارد، جایی که اغلب در روز کنار پیاده روها یا در شب در گوشه ای خلوت از شهر تعدادی افراد که در بین آنها زنان بی سرپرست ، دانشجو و....دیده می شود اقدام به فروش کالا و خدمات زیر قیمت بازار نموده و از این طریق کسب معاش می نمایند.
دستفروشی، طبقه ای زیر پوست شهر تهران
گاهی شغل ها کاری می کنند که قبل از موعد پیر شویم، حال اگر شغل تان جزو این گروه است، تکلیف چیست؟
این شغل ها را انتخاب نکنید!
روزی مدیر یکی از شرکت های بزرگ در حالیکه به سمت دفتر کارش می رفت چشمش به جوانی افتاد که در راهرو ایستاده بود و به اطراف خود نگاه می کرد. جلو رفت و از او پرسید: «شما ماهانه چقدر حقوق دریافت می‌کنی؟»
داستان ها و نکات خواندنی مدیریتی
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اختصاص ۱۲ هزار میلیارد تومان به بیمه سلامت در برنامه‌های آینده خبر داد.
وزیر کار: ۱۰ میلیون بیکار در راه است
وزیر آموزش و پرورش گفت: استخدام‌ها در آموزش و پرورش از این پس به صورت بومی‌گزینی خواهد بود تا نیرو در مناطق ماندگار باشد.
تعطیلی پنج‌شنبه مدارس ادامه پیدا می‌کند

  • 6
  • :
  • 14
  • :
  • 55
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 0/1224 sec