سخن روز :
پژواک
شناسه خبر: 10443 منتشر شده در مورخ: 1393/8/14 ساعت: 10:50 گروه: سیاسی  
احیای فعالیت مجدد ضد انقلاب پس از یک وقفه 8 ساله
اتاق فکر ضد انقلاب در قلب جمهوری اسلامی

احیای فعالیت مجدد ضد انقلاب پس از یک وقفه 8 ساله

اینها فقط گوشه ای از سخنانی است که دوران دوم خرداد را برای هر ایرانی تداعی میکند . سخنانی که نه به صورت مخفیانه و نه در قالب شب نامه بلکه از طرف سیاسیون و دولتی ها بوسیله ی انبوهی از روزنامه ها و رسانه های دوم خردادی به جامعه تزریق می شد . در دورانی که اتاق فکر ضد انقلاب در قلب جمهوری اسلامی و در قالب حلقه ی کیان مشغول فعالیت و زیر سوال بردن کیان جمهوری اسلامی بود .

<<کابینه ی امام حسین را هم برای استیضاح به مجلس میکشانیم .>>   << اسلام دین خشونت و فرقه گرایی است .>> <<اگر مجوز راهپیمایی به هر گروه بر اساس قانون داده شود اشکال ندارد، حتی علیه خدا>>  <<فرهنگ شهادت خشونت آفرین است، اگر کشته شدن آسان شد، کشتن هم آسان می شود>>  <<نظریه غیرت دینی ویران کننده اندیشه و فرهنگ و تمدن است.>>

اینها فقط گوشه ای از سخنانی است که دوران دوم خرداد را برای هر ایرانی تداعی میکند . سخنانی که نه به صورت مخفیانه و نه در قالب شب نامه بلکه از طرف سیاسیون و دولتی ها بوسیله ی انبوهی از روزنامه ها و رسانه های دوم خردادی به جامعه تزریق می شد . در دورانی که اتاق فکر ضد انقلاب در قلب جمهوری اسلامی و در قالب حلقه ی کیان مشغول فعالیت و زیر سوال بردن کیان جمهوری اسلامی بود .  

در بهبوبه ی چنین فضای تاریکی ، جامعه فرشته ی نجات خود را پیدا میکند . فردی که رهبر انقلاب بعدها او را زنده کننده ی ارزش های انقلاب نامیدند ،  معادله ی تمام کسانی که به بهانه ی براندازی نظام پشت اصلاح طلبان صف کشیده بودند را برهم زد . آنهایی که دیروز معتقد به  (( فتح سنگر به سنگر تا رسیدن به سنگر فرماندهی )) بودند حالا نه تنها سنگر های خود را از دست داده بودند ، بلکه فرماندهان ارشد که روزی حتی در قامت وزیر نیز بودند را در کنار خود غایب میدیدند . در همین زمان بود که فهمیدند کسی که تا دیروز او را عالیجناب سرخپوش مینامیدند بهترین فرد برای پیشبرد اهداف اصلاح طلبان است . برای همین تمام توان خود را برای حذف دشمن درجه ی 1 خود در سال 88کردند . اما با بصیرت مردم و درایت رهبر فرزانه انقلاب این تیر نیز به سنگ خورد .

آنها که از سرمایه گذاری در اغتشاشات فتنه ی 88 ناامید شده بودند ، طبق دستور باید کاری میکردند تا وضعیتی بوجود بیاورند که در آن ، با بودن در کنار ((همان مردی که معادلات آنها را به هم ریخت )) تبدیل به یک ننگ شود .

در سال 92 و با پیروزی دکتر حسن روحانی ، گویا همان ها که دیروز بر طبل جدایی دین از سیاست و اثبات خشونت اسلام میکوبیدند امروز نفس تازه ای گرفتند . اولین اقدام زیر زمینی، از طرف یک جریان مشکوک وابسته به حسینیه ی ارشاد تهران کلید خورد.

ماجرا از این قرار است که کتاب (( پس از 1400 سال ))  نوشته ی شجاع الدین شفا ، به صورت صوتی ، از طرف حسینیه ی ارشاد منتشر شده است .  در این کتاب علاوه بر توهین به مقامات و ارگان های رسمی جمهوری اسلامی از جمله سپاه پاسداران ، توهین های سخیفی به مقدسات مسلمانان و دین مبین اسلام شده است که از بازنشر آنها معذوریم . گویا این کتاب صوتی برای پوشش دادن تمامی اقشار جامعه به خصوص نابینایان در سطح وسیع منتشر شده است ( یادآور می شود در لوح فشرده کتاب مورد نظر اعلام شده است که تولید و ضبط این اثر مهم در کتابخانه حسینیه ارشاد انجام گرفته که اگر دست اندرکاران آن مجموعه این موضوع را تأیید کنند باید پاسخگوی عواقب آن باشند و در صورت تکذیب باید خود به عنوان یک مدعی از آمرین و عاملین تولید و ضبط این کتاب صوتی که خود را منصوب به حسینیه ارشاد می دانند شکایت نمایند که البته عزم آنها در شکایت از این عوامل فتنه می تواند گواهی بر ادعای ایشان مبنی بر عدم دخالت حسینیه ارشاد در تولید و ضبط این اثر هتاک به مقدسات اسلامی باشد.)

اما شجاع الدین شفا کیست ؟ شجاع‌الدین شفا نویسنده ی ایرانی بود که قبل از انقلاب سال ۱۳۵۷، سمت‌های مختلفی از جمله ریاست کتابخانه ملی پهلوی را بر عهده داشت. شفا در سال ۱۳۵۲ مأمور ساخت «کتابخانه ملی پهلوی» در تهران می‌شود .

او سابقه ی رایزنی فرهنگی محمد رضا شاه پهلوی را نیز در کارنامه دارد.بسیاری معتقدند وی ایده برگزاری جشن‌های ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی ایران در دوران پهلوی را مطرح کرده است. شجاع‌الدین شفا نویسنده ی بسیاری از سخنرانی‌های مهم شاه بود . همچنین به نقل از سایت ویکی پدیای فارسی ، ایده تغییر تقویم ایران از هجری خورشیدی به شاهنشاهی نیز به شجاع‌الدین شفا نسبت داده می‌شود. در بسیاری از آثار شجاع الدین شفا ، مانند (( تولدی دیگر ))  توهین های بسیاری نسبت به شرع مقدس اسلام دیده می شود . برای مثال در کتاب تولدی دیگر ، شفا ، اسلام آوردن ایرانیان بوسیله ی زور را یک امر بدیهی دانسته است ( حال باید این سوال را از نویسنده پرسید که اگر ایرانیان با توسل به زور مسلمان شده اند ، پس چرا اکنون اکثر ایرانیان در مذهب تشیع هستند ؟ آیا ائمه ی معصومین برای وادار کردن ایرانیان برای گرویدن به تشیع با آنها وارد جنگ شده اند ؟؟ )

 

 

نکته ی قابل توجه در این بین چگونگی انتشار چنین مطلب موهنی است . سوال این جاست که چگونه ممکن است در قلب تهران ، دوباره همان ادبیاتی زنده شود که در دوره ی اصلاحات موجب آلوده کردن فضای فرهنگی کشور شد ، و نتیجه ی آن فتنه ی تیر 78 بود . امید است تا دولت تدبیر و امید اجازه ی موج سواری های دوباره ی ضد انقلاب که مشابه آن را میتوان در دولت اصلاحات یافت را ندهد . مطمئنا این کاهلی ها و عدم نظارت ها در وهله ی اول به ضرر دولت و شخص جناب رییس جمهور است . هرچند ما بر این باوریم که دکتر روحانی به عنوان رییس جمهور برگزیده ی ملت ، همانطور که قبل تر نیز اشاره داشته اند اجازه ی چنین عرض اندامی را بر مخالفان نظام مقدس اسلامی نمی دهند .

twitter facebook داغ کن - کلوب دات کام
ایمیل: info@h3nn.ir
شماره پیامک: 300074370003
منبع: هزاره سوم
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
نظر:
آخرین اخبار

بررسی راهکارهای جلوگیری از قاچاق سوخت و تقویت معیشت مرزنشینان در جلسه شورای‌ اقتصادی

محاکمه پسر معتاد به اتهام قتل دختر جوان

رویارویی جذاب پیکان و ری‌را، نماد اصالت و آینده ایران‌خودرو

نمادهای پرتقاضای بورس ۲۲ آذر ۱۴۰۲/ کدام نمادها مثبت ۷ درصد شدند؟

لطیفی: میزان رضایتمندی مردم از کارکنان دولت رصد می‌شود

صادرات ایران به همسایگان با رشد ۹ درصدی به ۱۸ میلیارد دلار رسید

دهلیزهای زیرزمینی مالخران زیر نورافکن‌های پلیس!

افزایش ۴۰ درصدی نرخ خرید تضمینی برق از نیروگاه‌های بادی

دهه فجر؛ تحویل ۲هزار واحد مسکونی نهضت ملی پرند

تیر خلاص فرزین بر یادگار صالح آبادی / دلار توافقی تمام شد / رئیس کل بانک مرکزی: دلار را بدون صف و به نرخ تابلو بخرید

ضرورت توجه به صنایع پایین دستی پتروشیمی/ چین تنها بازار ما در صنعت متانول است

افزایش تعداد شهر‌های با وضعیت «نسبتا پرخطر» کرونایی در کشور

سازمان سنجش: اختیار کامل در مورد نحوه قطع اینترنت در کنکور با وزارت ارتباطات است

یک بازی دو سر باخت !

برخی ها مایلند حرفه وکالت لاکچری بماند!

۹ رویداد بی‌سابقه در سال ۲۰۲۲؛ از اولین نخست‌وزیر رنگین‌پوست بریتانیا تا سفر در زمان به موهبت تلسکوپ جیمز وب

تولید ۳ نوع اسید آمینه مورد نیاز بیماران متابولیک برای نخستین بار در کشور

استقبال ۶۵ هزار نفر از طرح آموزش رایگان هنر در کشور

بهره‌وری سرمایه‌گذاری در کشاورزی ۳ برابر صنعت

روسیه: جهان ۵ تا ۱۰ سال آینده با کمبود انرژی مواجه می‌شود

قهوه و خواص درمانی شگفت انگیز آن

تاکید اژه‌ای بر گوش شنوای دستگاه قضایی برای استماع نقطه نظرات حقوقی

وجود گسل پنهان در مرکز تهران که تاکنون شناخته نشده بود

دو تصمیم در دو فرودگاه اصلی کشور؛ جیب مسافران فدای نفع تاکسی‌های فرودگاه

هیچ اعتمادی بین نظام و مردم وجود ندارد/ جوانان دستگیر شده بعد از آزادی سریعا فوت می‌کنند!

ایزدخواه، نماینده تهران: در شروع دولت سیزدهم قیمت دلار ۲۶ هزار تومان و امروز ۳۹ هزار تومان است؛ یعنی افزایش قریب به ۵۰ درصد / قدرت پول ملی کشور جنگ زده سوریه ۸ برابر از ما بیشتر است / زمان حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی ما فریاد زدیم که مسئله، ارز ۴۲۰۰ تومانی نیست بلکه کاهش ارزش پول ملی است

چگونه از جزئیات دریافت سود سهام عدالت مطلع شویم؟

امروز از بحران جمعیتی رنج می‌بریم/لزوم جمع آوری اطلاعات و آدرس‌های حقوقی توسط ثبت احوال

توپ گرانی در زمین سازمان حمایت از مصرف کننده افتاد

ثبت نام بدون کنکور علمی و کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی

پربیننده ترین ها
  • 7
  • :
  • 45
  • :
  • 7
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید بیمه پارساگاد نمایندگی محمد بیگی نیا
Page Generated in 0/4685 sec