سخن روز :
پژواک
شناسه خبر: 3577 منتشر شده در مورخ: 1392/12/24 ساعت: 19:17 گروه: سیاسی  
هفت‌تیرکشی محافظ اشتون در اصفهان! +فیلم
صرفا جهت اطلاع

هفت‌تیرکشی محافظ اشتون در اصفهان! +فیلم

روایت عجیب آقای هاشمی رفسنجانی درباره تصرف دانشگاه آزاد و هواخوری اشتون وکتک خوری تصویربردار ما از سوژه های این هفته صرفا جهت اطلاع است. راستی ، الاغ هم بالاخره در لیست کالاهای لوکس قرار گرفت.

به گزارش شبکه خبری هزاره سوم  به نقل از واحد مرکزی خبر، صرفا جهت اطلاع این هفته با روایت یک اتفاق زشت در حاشیه بازدید خانم اشتون از میدان نقش جهان اصفهان آغاز شد . قضیه از این قرار بود که خانم اشتون که از صف طولانی ملاقات مقامات فعلی و قبلی و دیدارهای یواشکی در سفارت اتریش خسته شده بود و اومده بود هواخوری در میدان نقش جهان اصفهان . تصویربردار بی نوای واحد مرکزی خبر هم خیلی عادی داشت تصویربرداری میکرد که یکی از محافظان اشتون جلوی چشم مردم عادی و مهمانان خارجی ، در اعتراض به حضور تصویربردار ، یک مسافت طولانی رو دور میدان نقش جهان با حالتی بسیار زشت برای دستگیری آن می دود و کم کم کار به جاهای باریک میکشه و اسلحه خودش رو برای تصویربردار بیرون میکشه و مورد ضرب و شتمش قرار می ده . جل الخالق !


تا حالا حافظ واقعی محیط زیست رو دیدید. در برنامه مناظره شبکه یک که این هفته با موضوع حفاظت محیط زیست برگزار شد یکی از میهمانان از گرگ ها و خفاشها به روش خودش دفاع می کنه واز این که در برخی سریال ها چهره آدم بد به ظاهر گرگ نشان داده می شود یا به مرد بدکاره خفاش می گویند انتقاد میکنه. معتقده که خفاش بیچاره فقط پشه می خورد آدم کش که نیست.

شما خبر داشتید الاغ عزیز جزو گروه ده کالاهای وارداتی حساب می شده و جزو کالاهای لوکس بوده؟ پخش آهنگ الاغ عزیز کلاه قرمزی و چند تا کاریکاتور اهمیت قضیه رو نشون میده.. 

به هر حال سیستم صوتی خفن، نعل اسپرت،پالان روکش چرم، رنگ پوست متالیک، افسار هیدرولیک این جیگر رو جزو کالاهای لوکس کرده .

ما به واردات فرآورده های خونی نیاز داریم قبول اما چی شد یکهویی صد و خورده ای هزار یورو - فرآورده های خون انسانی از فرانسه وارد کردید؟!این آمار کمسیون اروپاستا. چرا از فرانسه آخه مگه پرونده صدور خون های آلوده فرانسه به ایران در دهه شصت هنوز باز نیست؟!

اگر کسی می خواد ببخشه ببخشه اما لطفا حداقل فراموش نکنه...

و اما بشنوید از روایت جالب آقای هاشمی رفسنجانی درباره تصرف دانشگاه آزاد بدست نظام ! اقای هاشمی اخیرا در یک همایشی گفت ما اوایل انقلاب اساسنامه دانشگاه آزاد را با اقتباس از اساسنامه حسینیه ارشاد تدوین کردیم چون اینقدر محکم تدوین شده بود که رژیم شاه نمی توانست آن را تصرف کنه . هاشمی ادامه داد اما ما نمی دانستیم که نظام ما قویتر از آنهاست و می تواند تصرف کند. 

حاج آقا حتما شوخی میکنید دیگه بله ؟ بله حتما مزاح میکنید . وگرنه ما یادمون نرفته اول انقلاب و سخنرانیهای شما در نماز جمعه رو که میگفتید همه چیمون برای نظام و انقلاب همه چیمون . 

موضوع جریمه های اشتباهی راهنمایی و رانندگی هم این هفته مشتری صرفا بود یه بنده خدایی ماشینش توی یه روز و یه ساعت و دقیقه مشخص ۵ بار جریمه شده بود.

همیشه استاد قرائتی نکته ای گفت که خبرنگار ما بدنبال مستند سازی اش رفت (اینکه ازدواج دانشجویی دیگه دیر شده باید ازدواج دبیرستانی راه انداخت). خبرنگار ما رفته بود جشن ازدواج دانشجویی دید بعضی هاشون بچه داران اصلاً!

آمار کتک کاری پایتخت نشینان رو می دونید چند تاست . مسئول نظام پزشکی طبق آمار میگه : ۸۹ هزار تهرانی امسال با هم درگیر شدند.یعنی روزی دویست و پنجاه تا کتک کاری -این تازه آمار اونهایی است که درگیر شدن و پرونده هم تشکیل دادنا وگرنه کلی کتک کاری داریم تو این شهر بی دروپیکر که به کلانتری و پرونده ختم نشده.

سایپا اسم محصول جدیدش رو گذاشته اس ۳۰۰...آخه اسمه گذاشتید رو این محصول جدیدتون.. یادتون رفته اس سیصد ما رو با روس ها در انداخت و بدقولی کردند.ما هم خسته از این بداخلاقی گفتیم که خودمون می سازیم این بود اس سیصدمون؟واقعا نکنه روسها فکر کنند این همون سیستم پیچیده و پیشرفته پدافند هواییه ما اینجوریش کردیم...اسمه روش گذاشتی؟اس سیصد؟

فراموشی وزیر صنعت و معدن و تجارت سوژه بعدی صرفا بود .. نعمت زاده در همایش حمایت از حقوق مصرف کننده در حال سخنرانیه که یه هو یکی از نکات برای حمایت از مصرف کننده که می خواست بگه یادش می ره .. آقا اینکه آدم فراموشی بگیره که اشکالی نداره .نکته اینجاست که چرا شما وقتی می خواین خبر از گرون کردن اجناس و کالاها بدید دچار این فراموشی شیرین نمیشید؟

بی درایتی در همایش معلولان . همایش تجلیل از معلولان و پله های سن که اصلا مناسب حال معلولانی که می رن بالا تجلیل بشن نیست ..پخش تصاویر عجیب از تلاش معلولان و دردسرهایشان برای بالا رفتن از پله ها برای تقدیر.

نمی دانیم چهره سال از نگاه شما چه کسی است اما ما تندیس چهره سال صرفا جهت اطلاع را تقدیم میکنیم به مادران صبور این سرزمین ...به پدران زحمت کش میهن.. بر ما ببخشایید و حلالمان کنید..این آخرین صرفاً جهت اطلاع ۹۲ بود ،مردم بابت تمام محبت هایتان ممنونیم ...

twitter facebook داغ کن - کلوب دات کام
ایمیل: info@h3nn.ir
شماره پیامک: 300074370003
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
نظر:
آخرین اخبار

بررسی راهکارهای جلوگیری از قاچاق سوخت و تقویت معیشت مرزنشینان در جلسه شورای‌ اقتصادی

محاکمه پسر معتاد به اتهام قتل دختر جوان

رویارویی جذاب پیکان و ری‌را، نماد اصالت و آینده ایران‌خودرو

نمادهای پرتقاضای بورس ۲۲ آذر ۱۴۰۲/ کدام نمادها مثبت ۷ درصد شدند؟

لطیفی: میزان رضایتمندی مردم از کارکنان دولت رصد می‌شود

صادرات ایران به همسایگان با رشد ۹ درصدی به ۱۸ میلیارد دلار رسید

دهلیزهای زیرزمینی مالخران زیر نورافکن‌های پلیس!

افزایش ۴۰ درصدی نرخ خرید تضمینی برق از نیروگاه‌های بادی

دهه فجر؛ تحویل ۲هزار واحد مسکونی نهضت ملی پرند

تیر خلاص فرزین بر یادگار صالح آبادی / دلار توافقی تمام شد / رئیس کل بانک مرکزی: دلار را بدون صف و به نرخ تابلو بخرید

ضرورت توجه به صنایع پایین دستی پتروشیمی/ چین تنها بازار ما در صنعت متانول است

افزایش تعداد شهر‌های با وضعیت «نسبتا پرخطر» کرونایی در کشور

سازمان سنجش: اختیار کامل در مورد نحوه قطع اینترنت در کنکور با وزارت ارتباطات است

یک بازی دو سر باخت !

برخی ها مایلند حرفه وکالت لاکچری بماند!

۹ رویداد بی‌سابقه در سال ۲۰۲۲؛ از اولین نخست‌وزیر رنگین‌پوست بریتانیا تا سفر در زمان به موهبت تلسکوپ جیمز وب

تولید ۳ نوع اسید آمینه مورد نیاز بیماران متابولیک برای نخستین بار در کشور

استقبال ۶۵ هزار نفر از طرح آموزش رایگان هنر در کشور

بهره‌وری سرمایه‌گذاری در کشاورزی ۳ برابر صنعت

روسیه: جهان ۵ تا ۱۰ سال آینده با کمبود انرژی مواجه می‌شود

قهوه و خواص درمانی شگفت انگیز آن

تاکید اژه‌ای بر گوش شنوای دستگاه قضایی برای استماع نقطه نظرات حقوقی

وجود گسل پنهان در مرکز تهران که تاکنون شناخته نشده بود

دو تصمیم در دو فرودگاه اصلی کشور؛ جیب مسافران فدای نفع تاکسی‌های فرودگاه

هیچ اعتمادی بین نظام و مردم وجود ندارد/ جوانان دستگیر شده بعد از آزادی سریعا فوت می‌کنند!

ایزدخواه، نماینده تهران: در شروع دولت سیزدهم قیمت دلار ۲۶ هزار تومان و امروز ۳۹ هزار تومان است؛ یعنی افزایش قریب به ۵۰ درصد / قدرت پول ملی کشور جنگ زده سوریه ۸ برابر از ما بیشتر است / زمان حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی ما فریاد زدیم که مسئله، ارز ۴۲۰۰ تومانی نیست بلکه کاهش ارزش پول ملی است

چگونه از جزئیات دریافت سود سهام عدالت مطلع شویم؟

امروز از بحران جمعیتی رنج می‌بریم/لزوم جمع آوری اطلاعات و آدرس‌های حقوقی توسط ثبت احوال

توپ گرانی در زمین سازمان حمایت از مصرف کننده افتاد

ثبت نام بدون کنکور علمی و کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی

پربیننده ترین ها
  • 15
  • :
  • 17
  • :
  • 15
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید بیمه پارساگاد نمایندگی محمد بیگی نیا
Page Generated in 0/2622 sec