جمعه ۲ آذر ۱۴۰۳-
الخمیس ١٩ جمادی الاولی ١٤٤٦-
Friday, November 22, 2024
شناسه خبر: 52827 | منتشر شده در مورخ: 1398/1/29 | ساعت: 15:03 | گروه: اقتصادی |
راهاندازی سامانه مدیریت تجربه مشتری (CEM) در بیمه کوثر |
به گزارش شبکه خبری هزاره سوم،و اعلام مدیر روابطعمومی و امور مشتریان بیمه کوثر، نرمافزار مدیریت تجربه مشتری با هدف تشویق و ترغیب مشتریان جدید و نیز افزایش مشتریان وفادار و با همکاری مدیریت فناوری ارتباطات و اطلاعات به بهرهبرداری رسید.
احمدرضا عصاری تمایز در ارایه خدمت و پاسخگویی به مشتریان را سرلوحه فعالیتهای این مدیریت برشمرد و گفت: تمرکز بر مشتریمداری و مشتریان ویژه و نیز مدیریت رویدادها و برقراری تعامل شخصی موثر با ذینفعان از جمله راهکارهای این مدیریت برای جذب عموم جامعه و جامعههدف است.
وی تاکیدکرد: تحلیل رفتار مشتری و سنجش رضایت آنان توسط کارشناسان میتواند راهنمایی برای دستیابی به اهداف شرکت باشد.